torsdag 26. september 2013

Gåsehud fra Hong Kong til Ørje

Som tidligere nevnt har vi den o'store bursdagsuka her i huset neste uke. Planleggingen er godt i gang. Og når jeg ser for meg hvordan ting skal se ut, blir jeg helt opphengt! Til en av kakene/cupcakesene har jeg nemlig sett for meg noen små ballonger... Etter å ha lett i butikker og googlet en masse, kom jeg på det fantastiske nettstedet Etsy! Der fant jeg denne vakre siden til Sarah. http://www.etsy.com/shop/naissance  

Jeg la mer merke til de nydelige detlajene enn hvor denne Sarah bodde, så ble litt overrakset da jeg hadde trykket bestill, og mailen kom at pakken min vil bli sendt fra Hong Kong og være hos meg innen 14 dager. Ohps! Takk og lov gikk det bare seks dager, og kom i god tid før selskap.Jeg fikk gåsehus da jeg åpnet pakken og så at alt var akkurat slik jeg ønsket meg - og med så små, nydelige detaljer. GÅSEHUD! 



Det ble litt mer enn bare ting til bursdagene, blant annet "goodiebags" formet som hus. Det er små, vakre poser som man kan legge kjeks, sukkertøy etc. Og med den vakre teksten holder det vel med en liten kjeks ;-)
Bestillingen min hos Cacas.no kom også denne uken, så det er nesten julaften her i skrivende stund! Gleder meg til den sukkersøte uken! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar