torsdag 26. september 2013

Familiekokeboka! Årets beste kokebok i gave til meg selv.


Denne kokeboka får jeg ikke fullrost nok. Den er så bra! 
Jeg kjøpte den til meg selv som takk for at jeg bruker mange timer på kjøkkenet ;-)

Dette er boka som hjelper oss med maten vi lager hver dag - året rundt: den raske og sunne middagsretten, den gode kveldsmaten, den enkle frokosten eller lunsjen. Med mer enn 600 oppskrifter og et utall tips, råd og morsomme kommentarer, er boka skrevet for å dekke alle familiens behov - fra middagsretter, salater og supper til barnemat og brødbaking. Resultatet er en bok som er både enkel, omfattende og allsidig, basert på kokkenes egne knep og erfaringer. Nyttige henvisninger hjelper deg å finne variert tilbehør til middagen, og viser hvordan de mange oppskriftene kan kombineres på forskjellige måter. I tillegg hjelper den meg med å eksperimentere nye retter ved at jeg blir inspirert og tenker nytt og annerledes. På bildet er jeg i gang med en oppskrift på s. 268, men har blandet to oppskrifter og lagt til kylling og couscous. Dette skal bli lunsjen i morgen! 
Tom Victor Gausdal og Ole Martin Alfsen: TAKK!  

Dette er den perfekte gaven til deg selv fordi du står mange timer ved kjøkkenbenken, julegaven, bursdagsgaven, vertinnegaven eller farsdagsgaven ;-)
Kjøp den hos www.ark.no for 399,-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar