fredag 2. mars 2012

"Gratulerer, du er utvalgt å bake sammen med Christopher Sjuve!"

Hei Laila,
Gratulerer, du er utvalgt å bake sammen med Christopher Sjuve i morgen 29/2 2012. Christopher Sjuve fra Klikk.no/Mat skal producera olika bakefilmer i samarbete med Freia, då du kommer att ha stor del i en av episodene. Du kommer att få bake en egen utvalgt kake sammen med Sjuve. Denne kortfilm kommer sedan att finnes på Klikk.no og facebook.com/Freiahjemmekonditori."


Og hva klarte jeg å svare? "Oj, det kom litt brått på. Kan jeg tenke på det?" Så surret jeg rundt meg selv en stund, og etter to timer konkluderte jeg med at jeg ikke eier mer enn i underkant av en liten desiliter impulsivitet! Jeg ble derfor veldig glad da KraftFood tok kontakt med meg dagen etter og meddelte at vi kanskje kan få til et samarbeid senere.



Kokkejournalisten Christopher Sjuve

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar