mandag 30. desember 2013

Happy New Year



På årets nest siste dag ønsker jeg først og fremst å takke for et godt år. Det har vært en kjempepositivt år for matbloggen min. Augustmåneden ble rekordmåned i antall lesere. Jeg takker blant annet sol.no og vg.no for god reklame. Jeg kan også takke lesere som reklamerer videre for siden min. Alle monner drar! 

Matbloggen ble opprettet i mars 2011. Da hadde jeg to mål: Få orden på oppskriftene mine ved å dele de med venner og lage meg en hobby som fungerte greit i en tøff sykdomstid. Nå har matbloggen blitt mer kjent enn bare for venner og hobbyen har blitt en del av meg. De største endringene her inne er at endel av rettene har blitt mer familiære og at bildekvaliteten stadig blir bedre etter hva jeg erfarer. Ønsker du å bli inspirert av dyktige matbloggere? Ta en titt på Matbloggsentralen. 

Søkemotoren til blogspot ligger dessverre nede. Det er synd, for det er den enkleste måten å finne oppskriften på for eksempel kalkun som du kanskje trenger i morgen?! ;-) I morgen skal jeg prøve meg på et par nye ting både i forberedelsen og selve stekingen. Stuffingen skal (delvis) byttes ut av en halv boks øl, dampovn og opp-nedsteking. 
Forrett og dessert kommer sammen med gjestene. Gleder meg! 
Vil du ha ti inspirerende nyttårs-party-biter? Trykk her

Jeg ønsker dere alle et smakfullt og spennende nytt år! 
Velkommen 2014!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar