søndag 31. mars 2013

Ohps! *rødme*
















På påskeaften var vi i et hyggelig lag. Bloggen min ble plutselig et tema. Jeg kjente at jeg ble litt forlegen, for når jeg sitter her hjemme og skriver på bloggen tenker jeg ikke så mye på at andre folk leser det. For meg er det viktig å ikke prøve å fremstå som en perfekt kokk, baker eller konditor. Jeg legger derfor ut et SVÆRT mislykket kakeprosjekt jeg hadde i vinter! 

Til jul fikk jeg den nydelige Pascal- boka, men det er ikke alltid resultatene blir slående like som i oppskriften. :-) Kjenner at jeg rødmer litt, men ja, kakene på bildet er laget av den samme oppskriften. Det skal sies, til mitt forsvar, at da jeg skjønte at dette ble en mislykket kake la jeg ikke mye energi i å smør glasuren vakkert utover.  
Dagens oppfordring: Våg å prøve - det KAN bli bra! 
Man lærer av sine feil sies det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar