mandag 23. april 2012

Ha ha ha!

Nå sitter jeg her og humrer litt. Mest av meg selv egentlig. I hele helga har jeg kjent på et konkurranseinnstinkt, og nesten følt meg litt tullete. Jeg har hatt et konkurranseinnstinkt jeg ikke trodde jeg hadde.

Matbloggsentralen arrangerte sjokoladekakekonkurranse. Jeg stod nesten med ropert på balkongen og oppfordret alle til å stemme på kaka mi. Den ledet stadig, men ble til slutt slått på målstreken av en verdig chili- bringebær-sjokoladekake. SÅ leste jeg idag at det er EN HELT ANNEN kake som er kåret til vinner. Ja, det viste seg faktisk at eierne av Matbloggsentralen har valgt ut sin favoritt utifra sine egne, hemmelige kriterier! Altså; stemmene telte ikke! Jeg føler nesten jeg har lurt mitt publikum. En litt ydmyk person sitter her og hvisker beklager... og så ler jeg litt... For det spiller vel ingen rolle hvem som vinner!