onsdag 23. oktober 2013

Juleplanlegging


Måtte du starte med advent- og juleplanleggingen akkurat når du selv måtte ønske. Jeg har startet NÅ! Mannen sa nettopp: "Du er like tidlig ute som Plantasjen!" Ha ha! Jeg storkoser meg med å bla i de fine julebladene som har ankommet butikkene, nettsider og bøkene i bokhylla. Jeg har lyst på en ny julekokebok i år, men har ikke bestemt meg for hvilken det blir ennå... 

I dag har faktisk barna og jeg bakt kakemenn. Jeg ble kjempefornøyd med resultatet, så oppskrift kommer når flere er klare for advent og jul. Hvilken julekake er din favoritt? 

Når jeg sitter med en kopp te, bøker, blader har jeg mange lister. Jeg elsker lister! Gaveliste, ønskeliste, bakeliste, nettsideliste, handleliste, to-do-listen (den kjedeligste listen som er full av fornuftige ting som bør gjøres), kalenderliste (ting, aktiviteter m.m.). Mannen i huset sin adventskalender er i boks. Hysj hysj ;-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentar